Ανεξάρτητα από το μενού της γαμήλιας δεξίωσης θα πρέπει να έχετε προβλέψει η εταιρία που θα καλύψει το catering να σας βγάλει ασπροπρόσωπους σε όλους τους τομείς. Σας παρουσιάζουμε ορισμένες ερωτήσεις που θα βοηθήσουν στην εξασφάλιση μια επιτυχημένης γαμήλιας δεξίωσης.
-
Πώς θα διαχειριστούν αλλαγές της τελευταίας στιγμής;
Συμβαίνει τις περισσότερες φορές, ορισμένοι καλεσμένοι δεν μπορούν να παρευρεθούν ή κάποιοι άλλοι δηλώνουν ότι θα παραστούν την τελευταία στιγμή. Είναι σε θέση η εταιρία catering να διαχειριστεί τέτοιου είδους αλλαγές;
-
Θα βρίσκεται ο υπεύθυνος στην εκδήλωση;
Είναι πολύ σημαντικό το άτομο με το οποίο έχετε κανονίσει τα πάντα για το γάμο σας να βρίσκετε από την αρχή έως το τέλος της δεξίωσης στο χώρο.
-
Τι γίνετε με το φαγητό που θα περισσέψει;
Σε περίπτωση που περισσέψουν κάποιες ποσότητες τροφίμων ενημερώστε την εταιρία catering να μην τα πετάξει, αντιθέτως κάντε τα δωρεά σε κάποιο συσσίτιο ή μη κερδοσκοπικό οργανισμό.
-
Τι περιλαμβάνει η τιμή κατά κεφαλή;
Αφορά μόνο τα φαγητά και τα ποτά ή και το σερβίτσιο και τη διακόσμηση του χώρου;
-
Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα φιλοδώρημα και τη χρέωση υπηρεσιών;
Πολλές εταιρίες catering θέτουν μία χρέωση υπηρεσιών της τάξης του 20% . Αυτό όμως τις περισσότερες φορές δεν σχετίζεται με το φιλοδώρημα των εργαζομένων αλλά χρησιμοποιείται για την κάλυψη των καυσίμων και των φθορών που μπορεί να υπάρξουν.
-
Ποιος θα είναι ο αριθμός του προσωπικού;
Μάθετε πόσα άτομα θα εργαστούν στη δεξίωση σας. Εξασφαλίστε πως θα υπάρχει ένας επαρκής αριθμός εργαζομένων ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση στο σερβίρισμα.