Skip to content Skip to footer

Ανεξάρτητα από το μενού της γαμήλιας δεξίωσης θα πρέπει να έχετε προβλέψει η εταιρία που θα καλύψει το catering να σας βγάλει ασπροπρόσωπους σε όλους τους τομείς. Σας παρουσιάζουμε ορισμένες ερωτήσεις που θα βοηθήσουν στην εξασφάλιση μια επιτυχημένης γαμήλιας δεξίωσης.

  • Πώς θα διαχειριστούν αλλαγές της τελευταίας στιγμής;

    Συμβαίνει τις περισσότερες φορές, ορισμένοι καλεσμένοι δεν μπορούν να παρευρεθούν ή κάποιοι άλλοι δηλώνουν ότι θα παραστούν την τελευταία στιγμή. Είναι σε θέση η εταιρία catering να διαχειριστεί τέτοιου είδους αλλαγές; 

  • Θα βρίσκεται ο υπεύθυνος στην εκδήλωση;

    Είναι πολύ σημαντικό το άτομο με το οποίο έχετε κανονίσει τα πάντα για το γάμο σας να βρίσκετε από την αρχή έως το τέλος της δεξίωσης στο χώρο. 

  • Τι γίνετε με το φαγητό που θα περισσέψει;

    Σε περίπτωση που περισσέψουν κάποιες ποσότητες τροφίμων ενημερώστε την εταιρία catering να μην τα πετάξει, αντιθέτως κάντε τα δωρεά σε κάποιο συσσίτιο ή μη κερδοσκοπικό οργανισμό. 

  • Τι περιλαμβάνει η τιμή κατά κεφαλή;

    Αφορά μόνο τα φαγητά και τα ποτά ή και το σερβίτσιο και τη διακόσμηση του χώρου; 

  • Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα φιλοδώρημα και τη χρέωση υπηρεσιών;

    Πολλές εταιρίες catering θέτουν μία χρέωση υπηρεσιών της τάξης του 20% . Αυτό όμως τις περισσότερες φορές δεν σχετίζεται με το φιλοδώρημα των εργαζομένων αλλά χρησιμοποιείται για την κάλυψη των καυσίμων και των φθορών που μπορεί να υπάρξουν. 

  • Ποιος θα είναι ο αριθμός του προσωπικού;

    Μάθετε πόσα άτομα θα εργαστούν στη δεξίωση σας. Εξασφαλίστε πως θα υπάρχει ένας επαρκής αριθμός εργαζομένων ώστε να μην υπάρχει καθυστέρηση στο σερβίρισμα.

Ζητήστε προσφορά